piektdiena, 2013. gada 29. marts

Kas man patīk martā :)



Helloo !!!  Man galvā jau pavasaris :) Kā ar Jums ?

No kosmētikas man nebūs nekādi favorīti, bet visādas bildītes smukuma pēc iekrita acīs, arī mūzika, seriāli....

MARTA PASĀKUMS, KURŠ OBLIGĀTI JĀAPMEKLĒEEE !!!!!!!
JAU RĪT 30. MARTĀ !!! :)



Martā esmu apsēsta ar dažiem seriāliem :D






Neesmu no tiem cilvēkiem , kas fano līdzi visam jaunajam... tāpēc no dziesmām mans "standartiņš" , ko parasti klausos uz riņķi. :D



















Ok, ir kaut kas iekritis arī no ne tik vecām dziesmām .. :) 






UUUnnn.... superīgākās uzstāšanās .. ahh lovīte. :) 

šī dziesma ieptikās tikai pēc VS modes šova. FANTASTISKI






šī dziesma vislabāk patīk šajā izpildijumā :)



Dažas iedvesmojošas bildes pavasarim, labi nebūs tikai dažas :D

























un favorīt bilde no visām :) tā krāsa ...mmmm


Man patīk skatīties bildītes... varētu to vien darīt :D


Saulainas un siltas brīvdienas!




Bildes ņemtas no www.pinterest.com un www.wehartit.com

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru