svētdiena, 2013. gada 19. maijs

Melns un balts.

Hola !
:)
Pāris dienas atpakaļ, skrēju uz lielveiku meklēt bikses, jo dīvainu apstākļu dēļ, te kur es esmu, ir diezgan pavēsi. Šeit tā parasti nemēdz būt, līdz ar to nav man siltās drēbes, paņemtas no Latvijas.
Veikālā Sfera iegādājos fantastiskas melnas bikses, kas man tiešām der kā uzlietas ( man ir problēmas ar biksēm, jo nevelkāju tās jau gadus 4, grūti atrast uz maniem milzu gurniem piemērotas bikšeles ), uzspīdēja laime. Tik bikses varēja būt par centimetru garākas, bet to es izlabošu, kad atradīšu veikalu, kur var nopirkt adatas un diegus :D

Pilnā izmērā bikses nevaru atrādīt, jo grūti pašai sevi fotogrāfēt. Īstenībā, nav jau baigi svarīgi, tās jau tik melnas bikses.

Veikals Zara bija viens no pirmajiem veikaliem, kurā meklēju bikses, bet neko līdzīgu tam neatradu, bet atradu skaistu baltu blūzi. Sākumā tikai pafanoju, ka labi izskatās un tā.. nebiju, plānojusi pirkt.  Bet beigu beigās, es atgriezos Zarā un nopirku savu liktenīgo BALTO BLŪZI ar mazajām zelta podziņām :) 

Podziņas gan prasās pāršūt, jo kā paceļu rokas, tā atsprāgst podziņa krūšu daļā :D

Bikses no veikalā Sfera maksāja 19.90 eiro
Blūze no Zara - 22.90 eiro

Kādas Tev attiecības ar melno un balto ? 
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru