pirmdiena, 2013. gada 8. aprīlis

ha ha pavasaris klāt :D :D april april :D

Ziema tik ātri nepadodas! :( 

Domāju, ka nu jau ir pavasaris, BET NĒ, ziema vēl turpinās.

Marta mēnesī sanāca labi patukšot savus plauktus, apģērbu plauktus un kosmētika plaukstus.

Viens no pasākumiem, kurš bija jāapmeklē martā bija ANDELE MANDELE GRAND ! :)  wohoo... bija ap 850 andeles tirgotājas ... tad kur nu vēl apmeklētāji... ehh DAUDZ !

Gribēju pievienot video kā tas viss izskatijās, bet kaut kas neiet. :( nevaru tieši to video no youtube pievienot :( ehh :(


pati piedalijos kā tirgotāja, kā vienmēr jauks pasākums, tikai šoreiz mani mocija nelabums un LIELAS ( tiešām lielas ) galvas sāpes,  atsitu galvu pret skapīša stūri ( zinu, stulbi, bet gadās ). Paspēju aiziet pie ārstiem, viss kārtībā - yee. :) Bet kopumā pasākums, tiešām pozitīvisma lādiņš. Dēļ veselības problēmam pati gan negāju pērles lūkoties, bet sanāca atbrīvot kādu mazu vietiņu savā skapī.  aaa hah :D sasmējos pat.. no rīta ejot uz Skonto paslīdēju un traki nokritu, varbūt tāpēc dubultā šim sāpēja galva. Tagad manu celi rotā skaists zilums.

 Dabūju arī dāvaniņu no Maybelline - one by one volum express skropstu tušu. :) neesmu mēģinājusi, izlietošu iesāktās skropstu tušas un tad testēšu šo.
Bija super liels prieks piedalīties tajā visā.

Un tagad ..
ko es paspēju iztukšot MARTĀAA.... ?




no kreisās ..


Skropstu tušas no veikala bella


  • WOW crazy volume mascara - iecienīta, jau otrā tuša piebeigta.
  • ZIG-ZAG volume collagen mascara - ar zig zag veida birstīti. Arī laba tuša.
  • GLISS KUR oil nutritive ekspress - atjaunojošs balzāms ar 7 atjaunojošām eļļām. Patīk man šie gliss kur pūšamie līdzekļi matiem, smaržo smuki, mati mīksti un viss super. :) 
  • MARKS & SPENCER coconut milk cream bath - tā smarža.... dievinu kokosriekstu smaržu.
  • MARKS & SPENCER coconut milk hand & body lotion - tiešām labs losjons, labi mitrina. Un atkal tie kokosrieksti mmm..
  • šis no bildes izpalika, bet iztukšoju arī MARKS & SPENCER coconut milk hand cream - visu ziemu nēsāju līdzi somiņā un lietoju mājās. Arī labs mitrinošs roku krēms.
  • AVON foot works cherry ice moisturising lotion - ļoti patīk Avon foot works, lielākā daļa, pēdu kopšanas losjoni. Salda smarža un super labi mitrina pēdiņas.
  • Ralph Lauren FAKE tualetes ūdens - pirku Turcijā pirms dažiem gadiem, beidzot piebeidzu. Man smaržas lietojas ļoti lēni, jo smaržas man ir daudz un nespēju visas vienlaicīgi lietot.  Pirku citas smaržas un šitās piedāvāja pirkt, ja piemetīšu vēl 5 dolārus. :D Īstenība smarža labi turējās.
  • VERSACE crystal noir - viena no manām mīļākajām smaržām. DIEVINU!!!!!! :)


 tas arī patukšots.

pa šo laiku paspēju pamainīt saviem nadziņiem formu. Esmu klasikas peikritēja uz mandelīti, bet izdomāju uz laiku, kamēr nagi īsi, uztaisīt kantainākus. 

Te dažas bildītes, kas interesants rotājies uz maniem nagiem pēdējo dienu laikā.








Novēlu visiem saulīti!




2 komentāri:

  1. man arī AVON foot works ļoti patīk, man ir skrubis un losjons.
    Es arī piedalījos Andelē, tikai kā pircēja, bija super, nākamreiz būšu jau kā tirgotāja :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Avon foot works tiešām super produkti, vēl neviens nav pievīlis. :)
      Šī, ja nemaldos, bija mana 7 vai 8 Andele. Superīgs pasākums, kur savākties dāmām. :)

      Dzēst