ceturtdiena, 2013. gada 9. maijs

esmu vasarā.

bilde no wehaertit.com


Heisāa !

Tagad uz kādu laiciņu esmu pārcēlusies uz citu valsti. 
Tāpēc, man jau ir iestājusies vasara, lai gan te vēl skaitās pavasaris. Vakar paspēju nedaudz pastaigāties un manu seju rotā skaists sarkans deguns :D , saulenes iesauļojās :D Rokas arī sarkanas, bet tas mazāk uztrauc kā deguns :D Pagaidām īsti nav ko uzrakstīt, bet domāju ka drīz būs šis tas jauns :)

Atrādīšu tik nadziņus, kā viņi rotājušies.






Vakar pie jūras :) kaaaaaārsti :)



Kā Tu pavadi siltās dienas ?
 

6 komentāri:

  1. Es jau esmu ielīdusi čūskā - visur āda nāk nost, kaut gan manā galā ar tikai pavasaris :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man celtnieka iedegums :D domāju, ka drīz pati būšu čūska :D iespējams rīt :)

      Dzēst
    2. nu es mazliet paballējos pie okeāna :D Bet man 1. reizi tā - Latvijā skaitos no mellajiem - neapdegu utt, pirmo reizi mūžā āda nāk nost :D

      Dzēst
    3. Ar mani šitās lietas notiek katru gadu , bet ne pa ielu ejot :D pa ielu ejot tā apdegt man sanāca pirmo reizi :D

      Dzēst
  2. Pavasaris, bet esmu jau noķērusi vieglu iedegumu :)

    AtbildētDzēst