svētdiena, 2013. gada 21. aprīlis

Nail tattoo stickers

Nagu uzlīmes, kuras izskatās kā tattoo.
Pirktas sen, sen...izstādē Ķīpsalā...un tiek lietotas pa laikam. :) neesmu citur tādas manijusi, bet noteikti ir veikalos.

Kā tad notiek naga aptetovēšana ar šo uzīlimi?

Kas nepieciešams :


  • Uzlīmes
  • Šķērīts
  • Ūdens 
  • Tavi nagi
  • Caurspīdīgā nagu laka

Nagi man ir nolakoti  ar : 


Ados - 171  & Golden Rose rich color  32

Vispirms izvēlos tetovējumu, kuru izmantošu. Tad izgriežu bildīti, kuru likšu uz naga.

Visi tetovējumi ir pārklāti ar caurspīdīgu aizsargu, kas pasargā tetovējumus un darbojas kā pārnesējs.
 CAURSPĪDĪGO DAĻU NEVAJAG ŅEMT NOST :) 

Tālāk nepieciešams ūdens. Es izmantoju švammīti, kuru samērcēju ar ūdeni, tā lai ir mitra. Ar švammīti saslapinu tetovējuma pamata ( baltā papīra ) daļu.

Kad uzlīme ir slapja, es kustinu caurspīdīgo daļu pret papīra daļu ( vieglāk sakot -  viegli berzēju vienu pret otru :D ) līdz tetovējums tiek pārnests uz caurspīdīgā papīra.

Tad ātri, ātri, kamēr tetovējums nav nožuvusi, pārnesu to uz naga.

Lēnām un uzmanīgi, piepalīdzot ar nagiem, lai nesabojātu šo tetovējumu, noņemu caurspīdīgo pārnesēja papīriņu.

Pārklājam nagu ar caurspīgo nagu laku un GATAVS ! :) 


Esi izmantojusi šos tetovējumus uz nagiem ?

4 komentāri:

  1. ļoti skaisti sanāca :)
    Tā violetā nagu laka burvīga, Catrice ir arī ļoti līdzīga, gribu tādu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :)
      Pati esmu iemīlējusies violetajā nagu lakā :)

      Dzēst
  2. Jā, skaists tas violētais tonis bez gala!
    Man tie tatto pēc noskaņojuma, viendien liekas dikti forši, citu-uzlieku, un liekas tik bērnišķīgi, ka uzreiz ņemu nost...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ir, ir ! :)
      Man patīk vasarā rotājumi uz nagiem. Ziemā tādas puķītes, šķiet, liekas :)

      Dzēst