svētdiena, 2013. gada 19. maijs

No jostiņas līdz Catrice nagu lakai

Bikses par kurām rakstīju iepriekšējā rakstā mazliet ienēsājās un sāka krist nost :) Bija vajadzībe pēc jaunas jostiņas.
Devos uz mīļoto lielveikalu, ātros meklējumos pēc jostiņas.

 Veikalā Suiteblanco ieraudzīju šo smuko zaļo jostiņu ar smukajām maliņām :) uzreiz ķēru ciet, nemaz nemeklējot citos veikalos.
Cena pie jostiņas bija 3.99 eiro :) 
Bet lielākais pārsteigums sekoja, kad pie kases man pajautāja samaksāt tikai 1.99 eiro :D man LAIME ! :) 


Izskrējusi laimīga no veikala, esmu "ietaupījusi" 2 eiro :D ha ha ha, tad nu devos uz mīļoto Primor veikalu.
Ātri visu izpētiju, jo nebija daudz laika un ieraudzīju šo burvīgo Catrice nagu laku.

Nagu lakas cena bija 1.99 eiro :) te nu ietaupītie 2 eiro aizgāja :D heh, bet man tagad nagi smukā krāsiņā :) 

Catrice  030 Meet Me At Coral Island
Laka klāta divās kārtās.

Buvrīgs koralīgs tonis :) 
UUUnnnnn...
Galvenās varones: Catrice 030 Meet Me At Coral Island
Spīdumiņu nagu laka -Yes Love D4
un zem spīdumiņiem - Pierre Arthes 57

Yes Love ražojuma nagu laka ir kolosāka, par 1 eiro SUPER ! :)  Plānoju iegādāties arī vienas krāsas nagu laku, lai izmēģinātu vai ir tikpat laba kā šī ar mirdzumiņiem.

Kādas firmas nagu lakas Tev patīk ? :)

2 komentāri:

  1. ām, nezinu vai pareizi esmu "izfīčojusi", bet esi kaut kur Spānijā?// ja jā - iečeko KIKO veikalus :)) Lūpu krāsas ir lieliskas, nagu lakas arī :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pareizi izfīčoji :)
      Esmu jau nočekojusi, ko gribu iegādāties... domāju, ka drīz arī kaut ko nopirkšu :))
      Paldies, ka iesaki, vismaz tagad droši zināšu, ka var grābt ciet :)

      Dzēst