sestdiena, 2013. gada 1. jūnijs

Essie Demure Vixen


Essie Demure Vixen 

Izgaismojoši gaišsārti violets tonis ar vieglu violetu mirdzumu :)
Burvīgs tonis :) Saulainā dienā nadziņi smuki izgaismojas :) 


Atvainojos par savu nadziņu izskatu, bet darba dēļ esmu tos sabojājusi. 
Esmu meklējumos pēc laba nagu stiprinātāja :) 

Galīgi nav sanācis laiks neko ierakstīt, bet 3 dienas biju bez interneta, protams, kad nets parādijās nebija laiks :( ..
Palēnām esmu tikusi skaidrībā ar savu darba grafiku un drīz sekos jauni raksti

Neaizmirsti sekot man iekš BLOGOLOVIN

4 komentāri:

  1. ļoti skaista laka, mani šobrīd velk uz tiem nude tonīšiem :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mans arī kā uzvilkts uz nude ! :D
      biju izvēles priekšā - ņemt riktīgu nude toni vai šo.. :)domāju, ka šis ir superīgs tonis vasarai :)

      Dzēst
  2. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc???
    Lovely greets

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Thank You ! :)
      Yes I`m following you on gfc too ! :)
      Lovely greets to you too ! :)))

      Dzēst