otrdiena, 2013. gada 12. februāris

Janvāris - pa tukšo


Janvāris ar daudz tukšiem produktiem. A ko darīt, ja gribējās dikti tikt vaļā no dažiem labiem ?! :D



1. Creightons Perfect Brunette (extra moisturising shampoo) - viss ko sola uz iepakojuma ,
 man nepalīdzēja. Sajūta it kā mati vispār nebūtu mazgāti ar šampūnu, bet varbūt tikai maniem matiem nepatika. Smaržoja gan smuki. Pirku Kolonnā (citur neesmu redzējusi)







2. Shower gel - strawberry and raspberry - TĀ SMARŽA... mmm. Ļoti patika arī ar piparmētru un kokosriekstu smaržu.

3. Kneipp mandeļu ziedu šampūns - vācu ražojums, pirkts izstādē, veikalos neesmu redzējusi. Šampūnam smarža ļoti salda un patīkama. Tiešām labs šampūns priekš sausiem matiem. Satur E vitamīnu. Atradu, kur var iegādāties šampūnu.

4. Fa Active Pearls rose fresh dezodorants un 5. B.U. icy dezodorants - Nu nepatīk man tie pūšamie, tāpēc pacentos iztērēt.

6. Naomi Naomi Campbell for women smaržas - burvīgas.

7. Got2be straight on - līdzeklis drošai matu taisnošanai un gludam rezultātam. Savu darbu pilda, bet smaržo kā līme.

8. O.P.I Avojuice hand & body lotion (coconut melon)  - LABĀKAIS KO ESMU SMARŽOJUSI UN LIETOJUSI NO LOSJONIEM. Dievinu šo :) lietoju vēl ar divām smaržām. Ļoti labi mitrina ādu - FAVORĪTS ( tas točna ) varētu apēst cik garšīgi smaržo. :P

9. Avon Bronza pērlītes - šī jau man šķiet maza klasika, ko liela daļa lieto, arī es :) un man patīk :)

10. Coconut & shea butter - ķermeņa sviests ...patīk, bet neesmu sajūsmā, tāds ķēpīgs liekas. Smaržo ļoti labi, bet kā produkts man ne ne .. ir vēl neatvērti iepakojumi, protams, izlietošu bet nav, tas labākais.

11. Nivea vitamin shake (acai & wild apple) -  kalpoja diezgan ilgi, labs un smaržīgs balzāmiņš lūpām.

12. L`oreal volume million lashes mascara - ļoti laba. Manas skropstas tiešām izskatijās kuplākas un garākas. 


jau drīz sirsniņdiena :) neesmu šo svētku fanāte, bet jauki, ja apkārt virmo ļubestība :) 

   

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru