sestdiena, 2013. gada 2. februāris

Kā salabot sabirušas ēnas

Esmu no tiem cilvēkiem, kuriem bieži mantas krīt no rokām. Daudzas manas ēnas ir dēļ mana tizluma cietušas :D Nolēmu visas salabot un parādīt kā to var izdarīt.

Divas no manām cietušajām ēnām :D




Kas ir vajadzīgs ?

  • bojātās ēnas
  • mazs trauciņš
  • kociņš (irbulītis nagiem, var arī ausu bakstāmo)
  • šķidrums, kas satur vismaz 70% alkoholu (es izmantoju vodku, jo vairāk % , jo labāk sanāks)
  • UN VISS :)


tad sākam...

Vispirms ēnas saber trauciņā, un ēnu trauciņu kartīgi izslauka


 Tad ēnas ar kociņu sasmalcina


pievieno vodku (dažus pilienus, jāskatās cik daudz katrai ēnai vajag), tā lai var labi samaisīt.

 visu kārtīgi samaisa

iegūto masu ieliek atpakaļ ēnu trauciņā

tad kārtīgi to iespiež trauciņā. Es izmantoju salveti un tādas formas kā trauciņš kādu priekšmetu, un kārtīgi to iespiedu iekšā. Galvenais kārtīgi iespiest masu iekšā, lai gaiss nesaiet apakšā + spiežot to caur salveti, salvetē iesūcas liekais šķidrums

atstāj uz nakti žut un GATAVS. :)

Ou, rakstot šo rakstu .... :D :D :D neveikli sanāca nolauzt nagu, bet veiksmīgi :( 
ehh, tagad jāšķirās no visiem. 


Es bez nagiem kā bez pirkstiem - NOPIETNI.








Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru